Integral Remote Portfólió a Schrack Seconettől

A tűzjelző rendszer működésére vonatkozó információk, működési és szerviz hozzáférés „bárhol és bármikor” – helytől és időtől függetlenül mindig elérhetőek.

A Covid-19 vírus által nehezített körülmények közötti munkavégzés, a projektek határidőre történő megvalósítása egyre nagyobb terhet ró a biztonságtechnikával foglalkozó vállalkozásokra. Nem kivétel ez alól a tűzjelző berendezések telepítése sem. Vannak cégek, termékek, ahol a nyersanyaghiány és a logisztikai nehézségek miatt ezek a problémák már kézzelfogható valósággá váltak, vannak, ahol még csak időnként jelentkeznek a nehézségek. Egy dolog biztos: előbb-utóbb mindenki szembesülni fog az egyre hosszabb szállítási határidőkkel, illetve az akadozó anyagellátással.

 Érdemes ilyenkor elgondolkodni azon, hogy inkább új projektekre fókuszáljunk, vagy az elérhető erőforrásokat, eszközöket esetleg a már meglévő rendszerek üzemeltetésére, javítására használjuk fel. Cél lehet akár mindkettő megoldás is, de nem mindegy, milyen arányban és mely projekteken.

A meglévő rendszerek esetében az ügyfelek jogosan gondolhatják úgy, hogy a rendszereik üzembiztonságát a fentiekben említett akadályok egyáltalán nem, vagy csak minimális mértékben befolyásolják, hiszen a vállalkozások számára a rendszerek üzemeltetése, karbantartása nem csak folyamatos, kiszámítható bevételi forrás, hanem jogszabályi kötelezettség is. Nem mindegy, hogy ezt a tevékenységet milyen hatékonysággal és színvonalon végzi a karbantartó cég. A Schrack Seconet tűzjelző rendszereinek alap tulajdonságai közé tartozik az IP technológia által biztosított lehetőségek széles körű használata. Az Integral Remote szolgáltatás alkalmazása számos előnnyel jár a felhasználói számára. Az, hogy egy tűzjelző rendszer állapotáról csak az ügyfél által kezdeményezett telefonhívás alapján lehet tájékozódni, vagy esetleg 1-200 km utazást követően személyesen kiolvasott információk alapján kerülünk képbe, már a múlté.

Forrás: Schrack Seconet

Az Integral Remote portfóliója tartalmazza az Integral Mobile/Integral Browser, az Integral Message, az Integral Mail és az Integral Professional alkalmazásokat. Az információk, működési és szerviz hozzáférés „bárhol és bármikor” – helytől és időtől függetlenül mindig elérhetőek. A meglévő hálózatok használatával kapcsolatban nincsenek korlátok. A fejlesztők a biztonsági koncepció alapján három alapvető szempontot tartottak szem előtt:

  • Biztonságosnak kell lennie a termékeknek, ezért felhasználói engedély és további helyszíni jóváhagyás nélkül nem lehetséges a távoli hozzáférés. Távoli hozzáférés engedélyezése esetén minden alkalommal további biztonsági kód megadására van szükség.
  • Biztonságosnak kell lennie az infrastruktúrának, ezért privát, nem nyilvános felhőszolgáltatást használ a rendszer. A hozzáférés naplózott és dokumentált, valamint VPN kapcsolat biztosítja a legmagasabb szintű biztonsági előírások teljesülését. Az előre konfigurált VPN router egyszerű telepítést tesz lehetővé.
  • Biztonságosnak kell lennie az alkalmazásoknak, ezért szoftver hiányában a tűzjelző központokhoz nem lehet hozzáférni, valamint a mobil eszközök használata földrajzilag korlátozott.

Az Integral Mobile/Integral Browser alkalmazás lehetővé teszi az Integral EvoxX tűzjelző központok megjelenítését és kezelését okostelefonon, vagy tableten keresztül. Az alkalmazás használatával a biztonsági személyzet reakcióideje lerövidül, és hatékonyabb beavatkozást eredményez probléma esetén.

Az Integral Message alkalmazás segítségével a tűzjelző rendszer állapotáról az ügyfél bárhol és bármikor értesülhet, a Push Notification segítségével pedig minden meghatározott személy egyidőben, valós idejű, részletes információt kap a rendszer jelzéseiről a mobil eszközére.

Az Integral Mail szolgáltatás eseményenként e-mail küldését biztosítja közvetlenül az Integral EvoxX tűzjelző központról. Az üzenetek lehetnek szabványosak vagy személyre szabottak, illetve lehetőség van a különböző eseményeket különböző vevőkhöz (címzettekhez) továbbítani.

Az Integral Professional alkalmazás a teljes Integral EvoxX rendszercsalád programozásához és szervizeszközök biztosításához használható. A PC vagy laptop hardverkulcs használatával enged hozzáférést a szoftverhez. A szoftver segítségével a tűzjelző rendszerek gyorsabban és könnyebben üzembe helyezhetők, karbantartás során a rendszerelemek a működés megszakítása nélkül folyamatosan ellenőrizhetők.

A fentieken túl hamarosan újabb szoftver megjelenése várható, ez pedig nem más, mint a Service Platform, amely integrálja a szolgáltatásokat és a támogatást, valamint segít az üzembe helyezésben, karbantartásban, hibaelhárításban és ellenőrzésben.

Az Integral Remote portfóliójában elérhető megoldások a rendszerek költséghatékony üzemeltetésében és az üzemeltetés biztonságában is segítenek. A szolgáltatás által biztosított előnyök kézzelfoghatóak az üzemeltető, vagy a karbantartó számára is.

Amennyiben felkeltettük érdeklődését, látogasson el weboldalunkra, vagy vegye fel a kapcsolatot velünk!

Mészáros József

www.schrack-seconte.com/hu

budapest@schrack-seconet.hu

+36 1 464 4300

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük